Afise publicitare

Afisul publicitar este esential pentru concerte, evenimente si oferte speciale! 

Poate fi creat cu un singur design sau mai multe modele ce pot fi asamblate ca un set. Pentru unii dintre clientii nostri am proiectat chiar zeci de postere diferite pentru a fi puse unul langa celalalt pe un perete. Am creat si afise pentru promotii in care clientii, scanand un QR code, au ajuns pe site-ul sau pagina de social media a companiei! 

Un afis publicitar este un material ce trebuie sa fie cu adevarat atragator pentru a fi eficient, iar echipa Diax se va asigura ca afisele dumneavoastra nu raman neobservate!

Ce elemente ar trebui sa contina un afis publicitar?

Fiecare antreprenor stie ca afacerea nu va inflori fara strategii de marketing adecvate. Pentru companiile consacrate acest lucru este usor, dar daca sunteti un startup exista o multime de lucruri pe care trebuie sa le luati in considerare atunci cand faceti publicitate. In primul rand, bugetul! Exista modalitati ieftine de a raspandi vestea despre compania dumneavoastra, iar unul dintre cele mai eficiente este afisul publicitar

Daca aveti un produs sau un eveniment pe care doriti sa il promovati, iata elementele pe care trebuie sa le includeti atunci cand proiectati un afis publicitar de succes.

Prea multe informatii pe un afis pot face privitorii sa devina confuzi si coplesiti. Pentru a evita acest lucru, vom alege cu atentie informatiile pe care sa le includem. Vom crea si mai multe variante de titluri din care vom alege pe cel care descrie cel mai bine produsul sau evenimentul dumneavoastra. Detaliile esentiale, precum informatiile dumneavoastra de contact, de unde pot cumpara produsul sau cand are loc evenimentul, vor avea cu siguranta un loc pe afis. Cheia este sa facem totul scurt, concis si la obiect.  Vom imbunatati designul cu fotografii, ilustratii si grafica atragatoare. Imaginile atrag atentia! Majoritatea oamenilor pot trece pe langa afis fara sa il observe, asa ca trebuie sa transmitem mesajul in doar cateva secunde, prin intermediul elementelor vizuale care trezesc interes. Dupa ce am adaugat informatiile esentiale pe posterul dumneavoastra, haideti sa spunem privitorilor ce sa faca in continuare! Partea de indemn la actiune este cea care ii incurajeaza pe potentialii clienti sa ia parte la evenimentul organizat sau sa cumpere produsul. 

Echipa noastra de designeri stie cum sa aplice aceste elemente pentru a se asigura ca afisul dumneavoastra atrage atentia, asteptam sa ne contactati pentru a va demonstra asta!