Grafica publicitara

Grafica publicitara, fie ca este pentru materiale tiparite sau pentru a fi distribuita in mediul online, este una dintre cele mai importante si eficiente mijloace de comunicare si promovare. Ne-am dorit sa fim solutie unica pentru identitatea vizuala a partenerilor nostri si am reusit! Departamentul nostru de design grafic iti oferta servicii de creatie pentru grafica publicitara si pregatire pentru tipar a machetelor pentru orice tip de produse de marketing.

Prin grafica publicitara sunt realizate designuri vectoriale, dar sunt si create si pregatite pentru tipar machetele pentru orice tip de materiale publicitare. De la pliante si cataloage, pana la roll-up-uri si panouri publicitare, toate au un rol semnificativ in demersul de marketing,  iar noi putem oferi si partea de concept si design, pe langa cea de imprimare.

 

Care este diferenta dintre design grafic si grafica publicitara (advertising art)?

Diferenta dintre cele doua este mai mult decat semantica: este vorba despre scopul designului, despre canalele de distributie si reactiile asteptate. Designul grafic este acel design care are ca si scop popularizarea unei idei, si este cel mai des folosit pentru awareness si pozitionare. Adveritising art, tradus ca si grafica publicitara este acel design facut cu scopul de a vinde produsul sau serviciul prezentat.

In advertising art avem mai mult de face cu marketingul: industria, piata, publicul tinta si concurenta. In designul grafic suntem interesati de publicul tinta la modul foarte general – incluzand in calcul si segmente din piata neabordate anterior, analizand mult mai sumar industria. Sunt anume elemente ce se folosesc pentru simpla atragere a atentiei si cu totul altele pentru generarea unei actiuni. De exemplu in grafica publicitara vom incerca sa evitam anumite tonalitati de galben care genereaza anxietate in privitor (avand un evident efect negativ asupra deciziei de cumparare) in timp ce in designul grafic acestea pot fi cea mai buna alegere.

 

In functie de cine suntem si care ne sunt obiectivele, avem la dispozitie niste linii mari de folosire alternativa pentru cele doua ramuri:

  1. O companie mica, la inceputul activitatii va trebui sa alterneze designul grafic cu grafica publicitara. Va incepe cu o campanie intensa de awareness urmata de o campanie de vanzari. De ce? Prezenta, fie ea si minima in campul de atentie al prospectilor va favoriza un raspuns pozitiv din partea potentialilor clienti.
  2. O companie medie se va concentra pe grafica publicitara, ruland campanii ocazionale de awareness gandite pentru castigarea unor cote de piata.
  3. O companie mare cu distributie larga poate rula doar campanii de design grafic, deoarece reamintirea are uneori rol esential.

 

Pentru succesul afacerii dumneavoastra, promovarea produselor pe piata trebuie sa fie sustinuta de materiale promotionale tiparite sau digitale foarte bine concepute, care sa transmita mesajul dorit! Suntem cu adevarat pasionati de tot ceea ce este inclus in identitatea vizuala a unui brand si vom reusi cu siguranta sa realizam proiectele dumneavoastra de grafica publicitara asa cum vi le-ati imaginat!