Flyere
Pliantele sunt una dintre cele mai economice materiale promotionale. De obicei ele contin un mesaj foarte simplu, imprimat pe o singura foaie, cu scopul de a atrage atentia asupra unui anumit produs, serviciu sau eveniment. Gasim flyere aproape peste tot! De cate ori ati luat un fluturas dintr-o cafenea? Sau cate pliante publicitare apar in casuta postala saptamanal? Amintiti-va! Daca nu are un design atragator, sunt sanse foarte mari ca flyerul sa ajunga la gunoi…
Va ganditi la metode de a promova produsele si serviciile dumneavoastra sau la cum ati putea stimula campaniile deja pornite? O campanie de fluturasi publicitari ar putea fi exact ceea ce aveti nevoie!
Pliantele pot parea o modalitate veche de promovare, dar au o valoare chiar foarte mare atunci cand vine vorba despre publicitate. Haideti sa vedem care sunt cateva elemente cheie de luat in considerare atunci cand cream un pliant publicitar!
Elementele cheie pentru flyere personalizate:
Exista mai multe elemente cheie ce trebuie incluse pe un pliant publicitar, indiferent de scopul sau tipul de afacere pe care il va promova.
Titlu. Titlul este prima linie de atac a pliantului dumneavoastra. Ganditi-va la ceea ce doriti sa descopere clientii. Daca vor citi un singur lucru, ce anume ati vrea sa-si aminteasca?
Continut. Continutul este foarte important atunci cand vine vorba despre un flyer. Trebuie sa ne asiguram ca este atragator si interesant, vom reduce ideile la propozitii scurte si de baza, nu ne dorim ca oamenii sa se simta ca atunci cand citesc o carte!
Design. Designul general al unui pliant este important pentru a completa mesajul si atrage atentia potentialilor clienti. Vom include fotografii, grafica, pictograme si culori pentru a starni interesul, totusi cautand echilibrul perfect intre simplu si foarte evident.
Avantaj concurential. Cand vine vorba despre elemente de diferentiere, ne vom gandi la AIDA :): Atentie – Interes – Dorinta – Actiune! Ce va atrage atentia clientilor si le va mentine interesul? Ce putem include in pliant care sa duca direct la implicarea clientului in modul dorit? Un indemn la actiune (sau Call-To-Action) va oferi o directie clara, cum ar fi sa-l instruim sa urmareasca marca dumneavoastra pe Facebook sau Instagram.
Tinta. Ce doriti sa se intample odata ce pliantele sunt produse si distribuite? De exemplu, poate doriti sa creati un flyer pentru a promova un eveniment muzical pe care compania dumneavoastra il sponsorizeaza. Ar putea fi intelept sa creati un design care sa prezinte adresa, ora si programul evenimentului pentru relevanta.
Va invitam sa ne spuneti ce parere aveti despre utilitatea pliantelor pentru afacerea dumneavoastra!