Branding si etichetare pentru industria textila

Suntem norocosi! Ne-am ocupat de cerintele de etichete pentru haine a sute de companii de moda de-a lungul anilor si am vazut direct impactul pe care un brand puternic il poate avea asupra unei afaceri din acest domeniu. 

In majoritatea industriilor, branding-ul poate asigura un client cu privire la standardul unui produs pe care urmeaza sa il cumpere. In industria modei, un brand depaseste simpla reasigurare; poate determina un client sa cumpere un produs, chiar daca nu are nevoie de el!

Legatura dintre etichete si branding-ul in moda

Cu totii avem cate un prieten pasionat de moda. Nu conteaza daca ii plac paltoanele Burberry, gentile Gucci sau pantofii Jimmy Choo, adevarul e ca intelegem de ce ii place sa colectioneze aceste lucruri si poate chiar ii invidiem colectia! Acum imaginati-va ca acelasi prieten va spune ca are o colectie de sapunuri de rufe! Ati fi tentati sa reconsiderati prietenia, asa-i? 

In aceasta industrie, marca este identitatea afacerii. Nu este un logo sau un slogan – este imaginea publica a intregii afaceri. Cand va ganditi la marca dumneavoastra, trebuie sa includeti totul, de la calitatea serviciului pe care il oferiti pana la etichetele textile imprimate pe care le veti utiliza. 

Exista un motiv pentru care ne referim la etichetele pentru haine ca la etichete fashion. La majoritatea produselor de moda, eticheta textila este singurul loc unde veti vedea marca. De fapt, timp de zeci de ani, ea a fost si singura modalitate de a vedea cine facuse acel produs.

Cand comandati etichete, incercati sa va ganditi dincolo de logo. Ganditi-va la modul in care etichetele personalizate transmit promisiunea centrala a marcii dumneavoastra. 

Suntem producatori cu experienta si va putem recomanda cum sa escalati imaginea marcii dumneavoastra, contactati echipa Diax Solutions pentru o gama larga de optiuni de etichete pentru haine