Semnalistica publicitara
Semnalistica este un termen mai larg care include orice tip de reprezentare grafica sau afisaje cu scopul de a transmite un mesaj catre public. In mod similar, semnalistica publicitara inseamna pur si simplu a face publicitate sau a promova o marca sau afacere cu un afisaj grafic.
Partenerii nostri opteaza adesea pentru panouri publicitare pe strazi, in interiorul sau in afara cladirilor, iar alte exemple de semnalistica publicitara sunt bannerele, panourile tip sandwich, inscriptionarile auto si stickerele pentru podele.
Care sunt avantajele folosirii elementelor de semnalistica publicitara?
- Expunere ridicata: publicitatea de acest gen este ceva greu de ignorat! Semnele de pe autostrazi, cladiri, strazi si arene sunt vazute de un numar mare de oameni. Asta inseamna ca afacerea dumneavoastra va avea cu siguranta sanse mai mari de a-si transmite mesajul. Mai mult, semnalistica permite unui brand sa ajunga la o varietate mai mare de clienti, deoarece vizeaza populatia generala.
- Functioneaza 24/7: orice tip de semnalistica publicitara va fi acolo 24/7. Nu este ca o reclama TV care apare doar de cateva ori pe zi. Da, mesajul poate fi scurt, dar daca clientilor potentiali li se reaminteste in mod regulat despre marca, produsul sau serviciul dumneavoastra, sansele de conversie vor creste.
- Publicitatea de acest gen este intr-o continua evolutie: agentiile de publicitate lucreaza indeaproape cu marcile pentru a corela acest tip de publicitate cu strategiile digitale, social media si interactive, pentru a creste implicarea consumatorilor.
Semnalistica publicitara este un domeniu in care fiecare agentie de marketing incearca sa se diferentieze prin creativitate si solutiile personalizate pe care le ofera. La Diax Solutions acordam atentie tuturor particularitarilor care definesc afacerea dumneavoastra si ne vom asigura ca veti avea o imagine puternica pe piata. Fie ca este vorba despre casete luminoase, panouri sau oricare alte produse din portofoliul nostru, vom trata fiecare proiect individual cu cea mai mare atentie, iar impactul produselor publicitare va fi pe masura!