Panouri publicitare

Sunt multi consumatori care inca nu stiu ca ar putea avea nevoie de produsul dumneavoastra, iar un panou publicitar outdoor este o metoda prin care ii puteti aborda direct. Nu asteptati sa va caute ei produsele sau serviciile, veniti in intampinarea lor!

Panourile publicitare stradale sunt un declansator de actiuni, starnesc curiozitatea, activeaza dorinta de cumparare si determina cautarea online a produselor sau serviciilor. Spre deosebire de alte mijloace media unde putem cuantifica doar efectele imediate, publicitatea outdoor are si un efect indirect de vanzare prin influentarea alegerilor pe care consumatorul le face mult timp dupa ce a vazut reclama.

Panourile publicitare exista de secole! De fapt, arheologii au gasit chiar dovezi despre ceea ce ei cred ca ar fi “panouri antice” datand de mii de ani, inclusiv pe peretii pesterilor. Indiferent de varsta pe care o aveti sau unde locuiti, panourile publicitare au fost probabil parte din viata dumneavoastra inca de la inceput. Au devenit o parte atat de comuna a vietii, incat nici nu ne gandim prea mult la ele cand le vedem. Cu toate acestea, ele sunt cu adevarat o parte strategica a oricarei campanii de publicitate. Ele nu sunt folosite doar pentru ca au existat dintotdeauna, ci pentru ca aduc rezultate! 

Eficacitatea unui panou publicitar este masurata prin rentabilitatea investitiei (ROI), cati oameni il vad in mod regulat in functie de locatie, cat de memorabil este si cat de probabil este sa creeze o conversie sau o vanzare. Aici solutiile pot fi reprezentate de integrarea unui QR code sau masurarea post-afisare prin intermediul cercetarilor de tip eye tracking.

 

Panourile publicitare se pot folosi temporar sau permanent, sunt proiectate sa reziste un timp indelungat si sunt personalizate cu materiale de calitate superioara. Personalizarea acestora se poate face fie cu autocolant imprimat si decupat, fie cu banner imprimat si intins pe structura metalica. 

Sunt mai multe tipuri de panouri stradale, iar cele pe care le producem se pot incadra in trei categorii:

  • panouri simple (din plexiglas, dibond, komatex)
  • panouri metalice cu banner intins pe structura
  • panouri metalice de sine statatoare, cu picioare fixate in sol care pot avea afisaj din tabla, dibond sau banner

 

Panourile publicitare pot fi utilizate in diferite scopuri de promovare sau decorare. Sunt extrem de vizibile chiar si de la distante mari, cu o rezistenta foarte buna atat la agentii externi, cat si la factorii mecanici. Decizia asupra localizarii panourilor publicitare va permite, de asemenea, sa fiti strategici in privinta bugetului dumneavoastra. Panourile publicitare din zonele perifericevor fi evident mai putin costisitoare decat cele din zonele urbane cu trafic intens. Astfel, veti putea  transmite mesajul unui public larg la un cost mai mic! 

 

Specialistii nostri va ofera posibilitatea personalizarii panourilor publicitare prin diferite combinatii de culori si materiale fiind gata oricand sa lucreze alaturi de dumneavoastra pentru maximizarea impactului campaniilor de promovare!