Brosuri
Brosurile publicitare contin o prezentare generala a afacerii dumneavoastra si a ofertelor de produse si servicii. Cel mai des producem brosuri pe care partenerii nostri aleg sa le distribuie impreuna cu produsele, in cadrul targurilor si expozitiilor, sau le plaseaza in standuri special amanajate. Pentru ca o brosura sa aiba succes, trebuie sa includa si informatii de contact, eventual si un cod QR pentru ca potentialii clienti sa ajunga rapid la pagina de prezentare sau oferta pe care o promovati.
Cand sa folositi brosuri personalizate?
Daca va ganditi sa utilizati acest material de marketing, iata cateva idei:
- hotelurile afiseaza brosuri pentru companiile de turism sau excursii/activitati specifice din zona
- bancile afiseaza brosuri pentru diferite programe bancare, puteti lua in considerare sa faceti acelasi lucru la sediul dumneavoastra
- consilierii scolari au brosuri cu scop sanitar si informativ
- companiile distribuie brosuri la conferinte si expozitii
Aspecte de considerat cand optati pentru brosuri personalizate:
Alegeti scopul brosurii: Incepeti prin a va gandi de ce aveti nevoie de o brosura tiparita. Cine va citi brosura si care este scopul ei? Cum va fi distribuita? Raspunsurile la aceste intrebari vor influenta orice alta decizie de a merge inainte, de la dimensiunea brosurii, continut, imagini si indemn la actiune, pana la calitatea hartiei si asa mai departe.
Cunoasteti clientul si nevoile acestuia: Inainte de a scrie continutul sau de a alege imaginile, este important sa va ganditi la client. De ce ar dori sa cumpere produsul sau sa foloseasca serviciile dumneavoastra? Care este cel mai mare beneficiu pe care il puteti oferi? Ce probleme il puteti ajuta sa depaseasca?
Folositi titluri si grafica atragatoare: In medie, o brosura are mai putin de cinci secunde pentru a atrage atentia cititorului. Elementele grafice atragatoare de pe coperta brosurii pot fi suficiente pentru a intriga cititorul si a-l determina sa citasca textul.
Proiectati modul in care va fi utilizata brosura: Retineti intodeauna cine va citi brosura, cum va fi afisata si mesajul central clar pe care aceasta il transmite. De exemplu, o brosura lucioasa pe hartie grea poate parea luxoasa si inutila pentru o organizatie non-profit si ar putea chiar sa respinga potentialii donatori. Pe de alta parte, acest tip de brosura poate fi perfecta pentru un dealer auto sau un targ de tehnologie.
Faceti ca brosura sa fie usor de citit: Cititorul este probabil presat de timp. Daca ati reusit sa le atrageti atentia si au deschis brosura, trebuie sa faceti partea interioara usor de rasfoit si parcurs. Un design bun al unei brosuri publicitare include puncte si liste, impreuna cu titluri clar pentru a facilita cititorului intelegerea punctelor principale fara a fi nevoie sa citeasca fiecare cuvant.
Adaugati indemnuri: Este important sa spuneti cititorului ce are trebui sa faca in continuare, folosind o forma de indemn la actiune (Call-To-Action). Ar trebui sa: viziteze site-ul? sune pentru o proba gratuita? valorifice un cupon de reducere? faca o donatie unica?
O brosura de calitate va va rambursa rapid costurile de productie si va sprijini afacerea in multe feluri. Nu aveti inca o brosura conceputa? Aveti nevoie de ajutor? Pe langa serviciile de tiparire, va oferim si idei creative de design pentru brosuri si cataloage. Contactati echipa Diax si va vom oferi solutia potrivita!