Carti de vizita
Afacerea dumneavoastra este unica. Si cartile de vizita ar trebui sa fie!
Va putem ajuta sa impresionati cu carti de vizita cu adevarat remarcabile atunci cand faceti prezentarile, rasplatiti partenerii cu un card de fidelitate, sau oferiti clientilor multumiti informatiile dumneavoastra de contact pentru ocazia viitoare!
Cartea de vizita reprezinta imaginea companiei dumneavoastra. Nu numai ca transmite informatii personale importante de contact, cum ar fi numele, titlul, e-mailul, site-ul web, adresa si numarul de telefon, dar de multe ori este si prima expunere la imaginea generala a afacerii.
In ciuda progreselor tehnologice, cartile de vizita sunt inca de neinlocuit. Se pare ca nicio automatizare nu le poate lua locul. Majoritatea reprezentantilor dintr-o companie tin carti de vizita in buzunar si le impart cand dau mana cu potentialul client. Cartile de vizita personalizate sunt utile si pentru a promova afacerea in timpul unui targ comercial sau seminar.
In unele culturi, cartile de vizita ocupa un loc cu adevarat important. De exemplu, daca faceti afaceri in Hong Kong, cu siguranta veti pierde clientul daca nu oferiti cartea de vizita in schimb. In mod similar, in Japonia, clientii vad calitatea hartiei cartii dumneavoastra de vizita pentru a evalua cat de eficient va conduceti afacerea si cum va comportati.
Un design bine gandit atrage atentia si creeaza o impresie favorabila despre afacere. Un logo al companiei, detaliile afisate cu gust, unitatea culorilor si tipul de fonturi potrivite marcii confera cartii de vizita un aspect profesional.
In timp ce optimizarea pentru motoarele de cautare, marketingul prin e-mail si alte metode de marketing aduc clienti potentiali, cartile de vizita sunt chiar mai eficiente! Acest lucru se datoreaza intalnirii in persoana si ocaziei in care s-a facut schimbul de carti de vizita. Rezultatele depind de capacitatea dumneavoastra de a explora potentialul cartilor de vizita in construirea retelei. Acestea sunt, fara indoiala, instrumente de marketing grozave daca le puteti face parte integranta din strategia de promovare a afacerii!