Etichete din carton
Va ganditi sa creati etichete personalizate din carton pentru brandul dumneavoastra?
Un punct minunat pentru a incepe este sa luati in considerare intrebarile pe care le-ar adresa un client inainte de a cumpara imbracamintea. Exista caracteristici speciale ale produsului care nu pot fi recunoscute instantaneu? Sau o declaratie, o misiune a companiei cu care ar rezona clientul? Alegeti ce va functiona in mod activ pentru a va vinde produsul, pentru a va implica clientii si a crea cumparatori care revin.
O eticheta din carton eficienta este mult mai mult decat o modalitate de a afisa pretul si dimensiunea!
Etichetele din carton pentru haine:
- Atrag atentia: intr-un magazin multibrand, oamenii intra in contact cu o multime de marci, adesea afisate aproape de alte produse similare. Orice puteti face pentru a va diferentia marca proprie va ajuta sa convingeti consumatorul!
- Spun multe despre produsul si marca dumneavoastra: orice marketer va va spune ca un ciclu de cumparare este in ordinea aceasta: decizie emotionala, apoi justificare rationala. Etichetele din carton va ofera oportunitatea valoroasa de a apela la ambele consideratii. Alegerea culorii sau a materialului, logo-ul sau sloganul dumneavoastra pot evoca un sentiment pentru client, in timp ce caracteristicile si beneficiile evidentiate pot adauga validarea necesara pentru a justifica achizitia produsului.
- Au valoare adaugata: printre avantajele mai tangibile, atunci cand vine vorba despre etichetele tag, acestea arata grozav, dau un anume impuls imaginii hainei, iar clientii il vor observa. In terminologia de marketing, o eticheta din carton adauga la valoarea perceputa a hainei, iar clientul va avea o satisfactie mai mare in comparatie cu un produs concurent. Brandurile de lux sunt construite pe asta. Valoarea perceputa este cea care justifica pretul.
Asadar, de ce informatii este cu adevarat nevoie pe o eticheta din carton pentru haine?
Iata cateva lucururi diferite pe care ati putea dori sa le includeti:
- Cale de contact. Fie ca este vorba despre site-ul dumneavoastra, adresa de retea sociala, adresa de email sau chiar adresa fizica, prin includerea unei cai de contact permiteti clientilor sa vada si alte produse, sa afle mai multe despre companie, sa le spuna si prietenilor si, speram, sa ramana in legatura.
- Informatii despre produs. Daca articolul de imbracaminte are beneficii sau calitati care nu sunt imediat evidente, cu siguranta veti dori sa includeti cateva informatii suplimentare. Nu presupuneti ca toata lumea poate sa realizeze ca imbracamintea pe care o produceti poate elimina transpiratia, are un buzunar ascuns sau nu se sifoneaza. Alegeti sa evidentiati calitatile specifice de care publicul tinta va fi interesat.
- Indemn la actiune. Fie ca va eticheteaza sau va urmaresc pe retelele sociale sau vizioneaza o anume promotie, luati in considerare ceea ce ar putea motiva pe cineva sa urmeze indemnul dumneavoastra la actiune. Pe eticheta din carton puteti chiar oferi un cod de reducere pe care clientii il pot folosi la urmatoarea comanda.
- Instructiuni de ingrijire si compozitii ale tesaturilor. Aceste informatii sunt importante daca vindeti o haina complet personalizata sau daca exista o calitate a tesaturii pe care ati dori cu adevarat sa o subliniati, cum ar fi “100% bumbac organic”.
- Pret si cod al produsului. Daca veti vinde intr-un cadru de vanzare cu amanuntul, veti dori sa includeti pretul si poate chiar si un cod al produsului care va ajuta ca lucrurile sa functioneze fara probleme in cadrul intregului lant.
- Ilustratie sau fotografie. Cand includeti o eticheta din carton, imbracamintea devinde un pachet de brand. Din acest motiv, un design eficient nu este doar informativ, ci este si captivant din punct de vedere vizual. Nu subestimati beneficiile prezentarii unei fotografii sau ilustratii. O imagine poate spune unui client multe despre marca dumneavoastra, despre stilul de viata pe care il poate avea purtatorul si va fi mai atragatoare decat un design care include mai mult text.